Předpisy Hapies
Obecné informace
- Vlastníkem internetového obchodu Hapies.pl je společnost DANHOSS Drążkowski Sp. komanditní společnost působící v Chełmnu na ulici Biskupia 14, NIP: 875-155-67-88, REGON: 362-513-160.
- Všechny ceny uvedené na webových stránkách jsou uvedeny v polských zlotých a zahrnují DPH. Uvedené ceny nezahrnují náklady na dopravu.
- Uživatelský účet vytvořený registrací v obchodě Hapies.pl je aktivní i v ostatních obchodech Danhoss, tj. na www.partybox.pl . a crazyshop.pl
- Internetový obchod si vyhrazuje právo provádět průběžné změny cen nabízeného zboží a provádět a rušit veškeré druhy propagačních akcí a slev. Právo uvedené v předchozí větě se netýká objednávek učiněných před datem nabytí účinnosti změny ceny, podmínek propagačních akcí nebo slev a budou realizovány za stejných podmínek jako dříve.
- Články, informace a fotografie zveřejněné na webových stránkách obchodu mohou obsahovat obsah, který uráží něčí náboženské, etické nebo estetické cítění. Tento obsah je určen pouze pro zábavné účely a neodráží skutečné názory vlastníka webu. Uživatel prohlíží zdroje těchto webových stránek výhradně na vlastní nebezpečí. Kliknutím na danou fotografii nebo článek, kterému předchází upozornění na obsah, který může urážet etické nebo estetické cítění, uživatel potvrzuje, že souhlasí s podmínkami používání obchodu.
Objednávky
- Objednávky zboží nabízeného v internetovém obchodě se přijímají prostřednictvím formuláře nákupního košíku na webových stránkách. Telefonické objednávky na personalizované produkty nepřijímáme.
- Poplatek pro zákazníka za volání na výše uvedené telefonní číslo nemůže být vyšší než poplatek za standardní telefonní hovor, a to v souladu s tarifním balíčkem poskytovatele služeb, kterého spotřebitel využívá.
- Objednávky lze zadávat 24 hodin denně, po celý rok. Objednávky zadané ve všední dny po 13:00, v sobotu, neděli a o svátcích budou zpracovány následující pracovní den.
- Po odeslání objednávky obdrží zákazník na zadaný e-mailový účet elektronický dopis automaticky vygenerovaný obchodem s podrobnostmi o objednávce.
- Odesláním objednávky uzavírá zákazník s internetovým obchodem kupní smlouvu na objednané zboží.
- Prodávající si vyhrazuje právo odstoupit od realizace objednávky, pokud jsou údaje uvedené kupujícím v nákupním formuláři neúplné, nesprávné nebo vzbuzují pochybnosti o jejich pravosti.
- Přijetí příkazu k provedení začíná: v případě příkazů placených prostřednictvím Przelewy24 – PayPro SA, např. VISA, MasterCard, Maestro nebo ePrzelew (mTransfer, MultiTransfer, Nordea Inteligo, Raiffeisen, InvestBank a další) - po připsání platby na účet společnosti. V případě objednávek placených metodou odložené platby PayPo - po provedení platby společností PayPo Sp. z o. Ó. na firemním účtu. V případě objednávek placených bankovním převodem - okamžikem připsání platby na účet DANHOSS.
- v případě objednávek placených prostřednictvím Przelewy24 – PayPro SA, např. VISA, MasterCard, Maestro nebo ePrzelew (mTransfer, MultiTransfer, Nordea Inteligo, Raiffeisen, InvestBank a další) - po připsání platby na účet společnosti.
- Pro použití odložené platby PayPo je minimální hodnota objednávky 10 PLN a maximální 2 000 PLN.
- Zákazník má právo zrušit objednávku nebo podat žádost o její změny nejpozději v okamžiku odeslání objednávky k provedení. V případě objednávek placených metodou odložené platby PayPo je možnost provedení změn posuzována individuálně.
- Obchod vám umožňuje získat informace o stavu produktu, zrušit objednávku nebo podat žádost o změny kontaktováním oddělení zákaznických služeb a reklamací během úředních hodin.
- Zrušení nebo změny objednávky je nutné nahlásit prostřednictvím kontaktního formuláře nebo telefonicky na čísle: 56 300 2005.
- Zákazník je povinen si objednané zboží vyzvednout, pokud neuplatní reklamaci nebo nevyužije svého práva na odstoupení od smlouvy. Pokud si Zákazník objednané zboží nevyzvedne, Prodávající vyzve Zákazníka k vyzvednutí objednaného zboží do 14 dnů. Po uplynutí stanovené lhůty bez výsledku může Prodávající dle svého uvážení odstoupit od smlouvy nebo objednané zboží uskladnit.
- Doručení nevyzvednutého zboží může proběhnout poté, co Zákazník uhradí náklady na opětovné doručení kurýrem. Zákazníkovi může být také účtován poplatek za skladování zboží ve výši 3 PLN za každý den skladování.
- Před odesláním objednávky obdrží zákazník informace o celkové ceně objednaného zboží, jakož i o nákladech na dopravu, doručení, poštovné a další náklady související s realizací.
Doručení balíku
- Objednané zboží je zákazníkovi doručeno kurýrními společnostmi. Náklady na dopravu jsou uvedeny v ceníku, který je k dispozici v záložce „ Platby a doručení “.
- V obchodě je u každého produktu uvedena doba zpracování objednávky. Pokud si zákazník zvolil platbu kartou nebo převodem, bude zásilka odeslána po připsání platby na účet prodávajícího.
- Lhůta pro přijetí zásilky = doba zpracování + doba doručení.
- Obchod neprovádí prodej na místě. Toto ustanovení se nevztahuje na výrobky obsahující alkohol, jejichž prodej je upraven samostatnými předpisy.
- Předpokládaná doba dodání zboží v pracovní dny: 24 hodin od okamžiku odeslání.
Vrácení zboží a reklamace
- Spotřebitel může odstoupit od kupní smlouvy na nepersonalizované zboží bez udání důvodu a bez jakýchkoli nákladů do 14 (čtrnácti) kalendářních dnů ode dne převzetí zboží písemným prohlášením o odstoupení od smlouvy a vrácením zboží na adresu Prodávajícího.
- Zákazník nemá právo odstoupit od smlouvy v případě uvedeném v čl. 38 bod 3 zákona ze dne 30. května 2014 o právech spotřebitelů, tj. zákazník není oprávněn vrátit zboží, které není prefabrikované, vyrobené dle specifikací zákazníka nebo určené k uspokojení jeho individuálních potřeb (včetně personalizovaných karet a všech individuálních objednávek), a to ani v případě, že objednávka byla uhrazena metodou odložené platby PayPo.
- Pro dodržení lhůty stačí zaslat prohlášení před jejím uplynutím.
- Spotřebitel je povinen vrátit zboží podnikateli nebo jej předat osobě pověřené podnikatelem k jeho vyzvednutí neprodleně, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy odstoupil od smlouvy, pokud podnikatel nenabídl, že si zboží vyzvedne sám. Pro dodržení lhůty stačí vrátit zboží před jejím uplynutím. Spotřebitel nese přímé náklady na vrácení zboží, tj. náklady na vrácení produktu prodávajícímu, zejména náklady na balení, zabezpečení a odeslání vráceného zboží.
- S výhradou bodu 18. níže, v případě vrácení celé objednávky vrátí Prodávající Spotřebiteli jím provedené platby následujícím způsobem: a) cenu zaplacenou za zakoupené zboží v jeho nominální hodnotě a b) náklady na dopravu/doručení zboží ve výši nejlevnějšího standardního způsobu doručení nabízeného Prodávajícím. Pokud si spotřebitel zvolil jiný způsob doručení zboží, než je nejlevnější standardní způsob doručení nabízený prodávajícím, není prodávající povinen vrátit spotřebiteli dodatečné náklady vzniklé. V takovém případě prodávající není povinen vrátit rozdíl.
- Vrácení zboží je možné pouze v případě, že produkt nebyl použit (pojmem „použitý“ nemyslíme vyzkoušení nebo kontrolu kvality produktu). Zákazník je odpovědný za jakékoli snížení hodnoty zboží v důsledku jeho použití nad rámec toho, co je nezbytné k určení povahy, vlastností a funkčnosti zboží.
- Obchod garantuje vrácení plateb spotřebitele uvedených v bodě 5 do 14 dnů od data obdržení vráceného zboží nebo doložení spotřebitelem jeho zaslání zpět, v závislosti na tom, která událost nastane dříve. Prodávající vrátí platbu stejným způsobem platby, jaký použil Zákazník, pokud Zákazník výslovně nesouhlasil s jiným způsobem vrácení peněz, který pro něj nepředstavuje žádné náklady.
- Pokud zboží neodpovídá smlouvě, může zákazník požadovat jeho opravu nebo výměnu (reklamaci).
- Podnikatel může provést výměnu zboží, pokud zákazník požaduje opravu, nebo může podnikatel provést opravu, pokud zákazník požaduje výměnu, pokud je uvedení zboží do souladu se smlouvou způsobem zvoleným zákazníkem nemožné nebo by pro podnikatele vyžadovalo nepřiměřené náklady. Pokud oprava a výměna nejsou možné nebo by pro podnikatele vyžadovaly nepřiměřené náklady, může odmítnout uvedení zboží do souladu se smlouvou.
- Při posuzování nepřiměřenosti nákladů pro podnikatele se přihlíží ke všem okolnostem případu, zejména k významnosti nesouladu zboží se smlouvou, k hodnotě zboží v souladu se smlouvou a k nepřiměřeným obtížím pro zákazníka vyplývajícím ze změny způsobu uvedení zboží do souladu se smlouvou.
- Podnikatel opraví nebo vymění zboží v přiměřené lhůtě od okamžiku, kdy byl zákazníkem informován o nesouladu se smlouvou, a to bez nadměrných obtíží pro zákazníka, s přihlédnutím k povaze zboží a účelu, pro který jej zákazník pořídil. Náklady na opravu nebo výměnu, včetně zejména nákladů na poštovné, dopravu, práci a materiál, hradí podnikatel.
- Zákazník poskytne podnikateli zboží, které je předmětem opravy nebo výměny. Podnikatel si zboží od zákazníka vyzvedne na vlastní náklady.
- Spotřebitel může podat prohlášení o slevě z ceny nebo odstoupit od smlouvy v případech uvedených v čl. 43e body 1–5 zákona ze dne 30. května 2014 o právech spotřebitelů.
- Zákazník je povinen si objednané zboží vyzvednout, pokud nepodá reklamaci nebo neodstoupí od smlouvy. V případě, že si Zákazník nevyzvedne objednané zboží. Prodávající vyzve Zákazníka k vyzvednutí objednaného zboží do 14 dnů. Po uplynutí stanovené lhůty bez výsledku může Prodávající dle svého uvážení odstoupit od smlouvy nebo objednané zboží uskladnit.
- Doručení nevyzvednutého zboží může proběhnout poté, co Zákazník uhradí náklady na opětovné doručení kurýrem. Zákazníkovi může být také účtován poplatek za skladování zboží ve výši 3 PLN za každý den skladování.
- Prodávající odpoví na stížnost Zákazníka do 14 dnů a bude ho informovat o dalším postupu.
- K reklamovanému zboží se doporučuje přiložit účtenku/fakturu a popis reklamace.
- Po ukončení reklamačního řízení může Zákazník, jehož stížnost nebyla uznána, využít mimosoudní metody řešení stížností a reklamací, včetně: a) podání žádosti o zahájení mimosoudního řízení o řešení spotřebitelských sporů u Provinčního inspektorátu obchodní inspekce; b) obrátit se na okresního (městského) ombudsmana zákazníků nebo na společenskou organizaci, jejíž zákonné úkoly zahrnují ochranu zákazníků; c) využívat online platformu pro řešení sporů mezi zákazníky a obchodníky na úrovni EU (tzv. platforma ODR), která se nachází na adrese: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=PL
- Pokud je reklamace vyřízena ve prospěch zákazníka, Prodávající opraví nebo vymění reklamované zboží za zboží plné hodnoty, nebo pokud výměna není možná, vrátí Prodávající dlužnou částku za reklamované zboží do 14 (čtrnácti) kalendářních dnů ode dne vyřízení reklamace;
- Veškeré vrácené zboží nebo zásilky zaslané na náklady společnosti DANHOSS nebudou přijaty, pokud nebylo předem dohodnuto jinak.
- Všechny platby se provádějí zaplacením nominální částky vyjádřené v polských zlotých.
- Právo odstoupit od smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory nebo na dálku se na spotřebitele nevztahuje v souvislosti se smlouvami:
- pro poskytování služeb, pokud podnikatel službu v plném rozsahu provedl s výslovným souhlasem zákazníka, který byl před zahájením služby informován o tom, že po provedení služby podnikatelem zákazník ztratí právo odstoupit od smlouvy;
- pokud je předmětem služby nepřefabrikovaný výrobek vyrobený dle specifikací zákazníka nebo určený k uspokojení jeho individuálních potřeb (personalizované produkty)
- pokud je předmětem služby věc, která se rychle kazí nebo má krátkou trvanlivost;
- pokud je předmětem služby věc doručená v uzavřeném obalu, kterou nelze po otevření obalu vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo hygienických důvodů, pokud byl obal otevřen po doručení;
- pokud předmětem ustanovení jsou věci, které jsou po dodání vzhledem ke své povaze neoddělitelně spojeny s jinými věcmi;
- pokud předmětem služby jsou alkoholické nápoje, jejichž cena byla dohodnuta při uzavření kupní smlouvy a které mohou být dodány až po 30 dnech a jejichž hodnota závisí na výkyvech trhu, nad nimiž podnikatel nemá žádnou kontrolu;
- pokud jsou předmětem ustanovení zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačové programy dodávané v zapečetěném obalu, pokud byl obal otevřen po dodání;
- pro dodání digitálního obsahu, který není zaznamenán na hmotném nosiči, pokud plnění služby začalo s výslovným souhlasem zákazníka před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a poté, co ho podnikatel informoval o ztrátě práva na odstoupení od smlouvy.
Názory
- Prodávající poskytuje Kupujícím možnost zveřejňovat názory na zboží a obchod v rámci obchodu.
- Prodejce poskytuje možnost odeslat recenzi pouze uživatelům, kteří si produkt od prodávajícího skutečně zakoupili prostřednictvím registrovaného uživatelského účtu. Po provedení nákupu tito lidé obdrží e-mailem odkaz na formulář s možností odeslat hodnocení a názor na obchod a zakoupené produkty. Prodávající umisťuje vydaná hodnocení a názory na webové stránky Obchodu, aniž by zasahoval do jejich obsahu, pokud neporušují zásady stanovené v těchto pravidlech.
- Kupující by měl formulovat názory jasným, spolehlivým a upřímným způsobem, relativně jazykově správně, bez použití vulgarismů nebo jiných slov obecně považovaných za urážlivých.
- Je zakázáno zveřejňovat názory, které jsou: a) vulgární a urážlivé; b) naplňující znaky nekalé soutěže ve smyslu čl. 3 Zákon ze dne 16. dubna 1993 o boji proti nekalé soutěži; c) porušení osobních práv Prodávajícího nebo třetí strany; d) zveřejněno platícími uživateli za účelem umělého zvýšení hodnocení Produktu; e) bez předchozího využití Obchodu.
- Prodávající si může kdykoli ověřit, zda zveřejněné názory jsou v souladu s těmito předpisy, a zejména zda pocházejí od osob, které si zboží skutečně zakoupily. Pokud má Kupující jakékoli pochybnosti o zveřejněných názorech, může Prodávajícímu podat žádost o dodatečné ověření názoru. Po obdržení oznámení od Kupujícího Prodávající v maximální možné míře podnikne příslušné kroky k ověření zveřejněného stanoviska.
- V případě zveřejnění názoru, který nesplňuje požadavky stanovené v Pravidlech, může Prodávající odmítnout zveřejnění názoru nebo jej odstranit.
Závěrečná ustanovení
- V záležitostech neupravených v těchto nařízeních se použijí ustanovení polského práva, zejména občanský zákoník a ustanovení zákona ze dne 30. května 2014 o právech spotřebitelů (Sbírka zákonů č. 2014, položka 827).
- Registrací v internetovém obchodě zákazník souhlasí se zpracováním osobních údajů souvisejících s realizací objednávek zadaných v internetovém obchodě. Nedostatek souhlasu se zpracováním osobních údajů brání internetovému obchodu v vyřízení objednávky zákazníka. Zákazník je odpovědný za poskytnutí nepravdivých osobních údajů.
- Osobní údaje jsou chráněny v souladu se zákonem ze dne 10. května 2018 o ochraně osobních údajů (konsolidované znění, Sbírka zákonů z roku 2018, položka 1000) způsobem, který brání přístupu třetích stran. V souladu s výše uvedeným. Zákona mají Zákazníci Internetového obchodu právo nahlížet do svých osobních údajů, opravovat je a požádat o jejich vymazání.
- Sběr dat je zcela dobrovolný.
- Veškeré změny pravidel jsou účinné dnem jejich zveřejnění na webových stránkách www.crazyshop.pl. Objednávky zadané před datem zavedení těchto předpisů budou vyřízeny na základě stávajících pravidel.
- Platby na základě potvrzení převodu nebereme v úvahu.
+48 (56) 300 2005
Oddělení zákaznických služeb
Zavolejte nám - pracujeme od 8:00 do 16:00 ve všední dny
sklep@hapies.pl
Pošlete nám tradiční e-mail nebo použijte níže uvedený formulář.
Živý chat
Začněte konverzaci s naším konzultantem prostřednictvím online chatu. Jednoduché a zábavné!
Naše kancelář
Biskupia 14, 86-200 Chełmno, Kujavsko-pomořské vojvodství, POLSKO
Kontaktní formulář
* Povinná pole