Najděte informace o způsobech a časech doručení

Doprava a doručení

Doba zpracování objednávky

Objednávky odesíláme do 24 hodin od přijetí platby. Objednávky zpracováváme nejrychleji, pokud jsou placeny rychlým online převodem. Informace o datu dodání pro vybranou možnost dopravy uvádíme na každé stránce produktu. Kdy k vám balík dorazí, závisí také na zvoleném způsobu doručení a platební metodě. Pokud je čas důležitý, zvolte možnost doručení do 24 hodin a rychlou online platbu. Pamatujte! Tradiční převody zpožďují dobu zpracování.

Způsob doručení

Více informací naleznete zde

Náklady na dopravu

Více informací naleznete zde

Doručení v daný den/hodinu

Možnost doručení na konkrétní den nebo čas momentálně v našem obchodě není k dispozici.

Doprava o víkendu

Doprava o víkendu: Doručení o víkendu je možné pouze do schránkových úschoven prostřednictvím kurýrní služby InPost. Víkendový provoz jezdí ve čtvrtek od 20:00. Vezměte však prosím na vědomí, že ne všechny produkty lze touto metodou odeslat vzhledem k jejich velikosti.

Jaká je dodací lhůta pro velkoobchodní objednávky?

Doba vyřízení velkoobchodních objednávek se může lišit v závislosti na různých faktorech, jako je množství, dostupnost zásob a doba zadání objednávky. Pro zajištění optimálních podmínek ohledně dodací lhůty má každý velkoobchodní zákazník přiděleného manažera objednávek, který mu pomáhá s:

- nastavení optimálního data

- optimalizace procesu objednávání

Pokud máte další dotazy nebo potřebujete pomoc, kontaktujte prosím naše oddělení zákaznických služeb e-mailem: sklep@hapies.pl nebo telefonicky: 56 300 2005, mezi 8:00 a 16:00. v pracovní dny.

Sledování vaší zásilky

Stav vaší objednávky bude aktualizován pozdě večer, jakmile váš balík dorazí do třídicího centra. Prosíme o trpělivost a krátce po této aktualizaci zkontrolujte stav svého nákladního listu. Děkujeme za pochopení!

Nedoručená zásilka

Omlouváme se za nepříjemnosti způsobené nedoručením. Pokud jste si v posledních 2 pracovních dnech nevšimli změny ve stavu doručení a kurýrní společnost vás nekontaktovala, dejte nám prosím vědět. Pokusíme se co nejdříve zjistit, co se stalo, a informovat vás o řešeních.

Doručený balík je poškozený

Omlouváme se za nepříjemnosti. Pokud jste obdrželi poškozenou zásilku, okamžitě to prosím nahlaste. Kontaktujte nás prosím a my se pokusíme problém co nejrychleji vyřešit. Výměna nebo vrácení peněz bude možné po potvrzení poškození. Děkujeme za pochopení!

Dodáno nesprávné zboží

Omlouváme se za případné nepříjemnosti způsobené obdržením nesprávného produktu. Chcete-li podat stížnost, odešlete ji prosím pomocí formuláře dostupného v záložce „Stížnosti“.

Náš tým co nejdříve prošetří vaši stížnost a pokusí se najít uspokojivé řešení.

Pokud zadám více objednávek, mohu je obdržet v jedné zásilce?

Z logistických a provozních důvodů momentálně nemůžeme objednávky kombinovat. Každá objednávka je zpracovávána individuálně, aby bylo zajištěno co nejrychlejší doručení.

Omlouváme se za případné nepříjemnosti. Rádi vám však poskytneme jakékoli informace nebo pomoc ohledně objednávek. Pokud máte další otázky nebo potřebujete podporu, kontaktujte nás.

Děkujeme za pochopení a důvěru.

Proč byla moje objednávka rozdělena do více zásilek?

Záleží nám na kvalitě dodávek našich produktů, což někdy vede k rozdělení objednávky na několik zásilek. Za to vám nebudou účtovány žádné další poplatky. Informace o způsobu doručení a odkazy pro sledování vaší zásilky obdržíte e-mailem. Děkujeme za pochopení!

Mohu si při jedné objednávce vybrat dvě různé dodací adresy?

Náš systém bohužel nepodporuje možnost výběru dvou různých dodacích adres v jedné objednávce. Pokud chcete, aby vám produkty byly doručeny na dvě různé adresy, doporučujeme zadat dvě samostatné objednávky, každou s příslušnou dodací adresou.

Mohu si balík vyzvednout osobně ve vaší firmě?

Je nám líto, ale vzhledem k výhradně online povaze našeho podnikání nenabízíme možnost osobního vyzvednutí objednávek v sídle společnosti. Rádi bychom však upozornili, že existuje výjimka pro objednávky alkoholických výrobků, u kterých je tato možnost k dispozici.

Sledování vaší zásilky

Jakmile bude vaše objednávka dokončena, obdržíte e-mail s odkazem pro sledování vaší zásilky.

Mohu si objednat kurýra na konkrétní čas?

Kurýři doručují balíky dle předem stanoveného harmonogramu. Naštěstí vás většina z nich kdykoli kontaktuje telefonicky, aby vám balík doručila.

Zahrnuje zobrazená cena u dané položky náklady na dopravu?

ŽÁDNÝ. Cena zobrazená vedle položky určuje její hodnotu. Náklady na dopravu budou uvedeny samostatně na vaší faktuře.

Najděte informace o platebních metodách vaší objednávky

Platba

Jak mohu zaplatit za svou objednávku?

Pokud se vám nepodařilo zaplatit objednávku ihned po jejím odeslání, použijte prosím odkaz, který jsme vám zaslali v e-mailu s potvrzením objednávky.
Pokud jste zvolili tradiční převod, číslo účtu pro platbu najdete ve zprávě.

V případě jakýchkoli dalších dotazů nás prosím kontaktujte prostřednictvím kontaktního formuláře nebo telefonicky na čísle: 56 3002005 mezi 8:00 a 16:00. ve všední dny.

Mohu zaplatit za svou objednávku v jiné měně?

Je možné zaplatit za vaši objednávku i v jiné měně. V této záležitosti vám doporučujeme kontaktovat naši zákaznickou linku prostřednictvím kontaktního formuláře uvedeného na webových stránkách.

Jak dlouho je moje objednávka v systému zdarma?

Nezaplacená objednávka bude automaticky zrušena po 48 hodinách u online plateb a po 5 dnech u tradičních bankovních převodů. Pokud si přejete, abychom pro vás dokončili další projekt, jednoduše zadejte novou objednávku.

Co když mi byla platba naúčtována dvakrát?

V případě dodatečného výběru plateb: kontaktujte oddělení zákaznických služeb e-mailem: sklep@hapies.pl nebo telefonicky: 56 300 2005 mezi 8:00 a 16:00. v pracovní dny.

Změna způsobu platby

Pokud potřebujete změnit způsob platby, kontaktujte prosím zákaznický servis pomocí jedné z následujících možností:

- prostřednictvím kontaktního formuláře

- e-mailem: sklep@hapies.pl

- telefonicky: tel. 56 300 2005, 8:00 - 16:00 ve všední dny.

Faktura

- chybějící prodejní doklad: chybějící dokument zašleme na e-mailovou adresu uvedenou při zadávání objednávky. Omlouváme se za případné nepříjemnosti.

- termínovaná faktura: v současné době nenabízíme termínované faktury.

-zálohová faktura: kontaktujte nás telefonicky nebo e-mailem s číslem vaší objednávky. Jakmile bude platba přijata, bude objednávka zpracována.

- změna údajů v dokumentu: oznámení o změnách údajů zasílejte prosím na následující adresu: abogaczyk@danhoss.com.

- změna data na dokumentu: zašlete prosím informaci týkající se změny data na následující adresu: abogaczyk@danhoss.com.

- změna názvů produktů: bohužel nemůžeme změnit názvy produktů v dokumentu. Omlouváme se za případné nepříjemnosti.

Obdržím s objednávkou doklad o koupi?

Elektronický nákupní doklad:

- obdržíte elektronický dokument: Nákupní doklad bude zaslán na váš e-mail v souladu s platnými předpisy.

- není třeba tisknout: Nemusíte to tisknout ani ukládat; není vyžadováno pro vrácení zboží ani reklamaci.

- dodržování předpisů: Elektronické zaznamenávání urychluje dodávky a těží z nařízení ministra financí z roku 2018.

- dopad na ekologii: Ekologické řešení, které eliminuje potřebu papírové dokumentace.

- informace pro držitele daňového identifikačního čísla: Od 1. ledna 2020 si držitelé daňového identifikačního čísla musí při nákupu před tiskem fiskálního dokladu vyžádat fakturu.

Mohu zaplatit za svou objednávku při doručení?

Platba na dobírku bohužel není možná. Doporučujeme vám využít online platební možnost prostřednictvím systému Przelewy24 – PayPro SA nebo tradiční bankovní převod.

Jaké platební metody jsou k dispozici?

Dostupné platební metody v našem obchodě jsou:

- platební kartou nebo rychlým online převodem: zpracování objednávky po zaplacení.

- převodem na bankovní účet:

Vyřízení objednávky po přijetí platby.
Číslo účtu bude zasláno na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce.
V názvu převodu prosím uveďte číslo objednávky nebo datum objednávky (při telefonické objednávce), abyste předešli zpoždění.
Jakýkoli jiný titul může vést ke zpoždění nebo neplnění.
Objednávky na základě předloženého potvrzení převodu nebereme v úvahu.

Najděte informace o platebních metodách vaší objednávky

Zadání objednávky

Stránka nefunguje správně, co můžu dělat?

Zkuste prosím obnovit stránku nebo použít jiný prohlížeč. Pokud problém přetrvává, kontaktujte prosím zákaznický servis.

Sleva na objednávku

Chcete-li získat slevu, měli byste:

  • Přihlaste se k odběru našeho newsletteru – často nabízíme uvítací slevy pro nové odběratele a informace o našich nejnovějších akcích.
  • Sledujte naše sociální sítě – tam také zveřejňujeme speciální nabídky a slevové kódy.

Pokud máte jakékoli další dotazy ohledně akcí a slev, kontaktujte prosím naše oddělení zákaznických služeb.

Jak zkontroluji, zda je produkt k dispozici?

Pokud produkt není k dispozici, tlačítko „PŘIDAT DO KOŠÍKU“ nebude aktivní. Dále se zobrazí informace o dočasné nedostupnosti daného produktu.

Jak se mohu ujistit, že proces nákupu byl dokončen správně?

Po odeslání a zaplacení objednávky obdržíte potvrzení objednávky na váš e-mail. O všech změnách stavu vaší objednávky vás poté budeme pravidelně informovat e-mailem.

Na jakých prohlížečích náš obchod funguje?

Náš obchod funguje na všech populárních webových prohlížečích. Neexistují žádné zvláštní požadavky, takže k zadání objednávky můžete volně použít libovolný prohlížeč.

Můžu si nechat objednávku dárkově zabalit?

Ano, s potěšením vám oznamujeme, že v našem obchodě nabízíme možnost dárkového balení vybraných produktů. Pokud zvolíte tuto možnost, vámi vybraná položka bude bez ochranného obalu (kartonu) a pečlivě umístěna přímo do krásné dárkové krabičky. Před zaplacením objednávky si jednoduše vyberte příslušnou možnost na kartě produktu nebo přímo v nákupním košíku. Náš tým se postará o řádné zabalení vaší objednávky, abyste obdrželi dárek připravený k darování. Pokud máte jakékoli dotazy nebo potřebujete další informace, kontaktujte prosím náš tým zákaznické podpory. Jsme připraveni vám pomoci v jakékoli záležitosti.

Mohu si vaše produkty zakoupit v papírnictví?

Momentálně nemáme prodejnu papírnictví. Naše společnost prodává pouze poštou, takže si můžete objednat produkty přímo z našich webových stránek. Nabízíme pohodlný online nákupní proces a náš zákaznický servis je připraven vám pomoci s jakýmikoli dotazy nebo doplňujícími informacemi.

Děkujeme za váš zájem o naše produkty a doporučujeme vám navštívit naše webové stránky k nákupu.

Proč mi z košíku zmizel produkt, který jsem si chtěl koupit?

Přidání produktu do košíku nevede k automatické rezervaci. Je možné, že stejný produkt zakoupí ve stejnou dobu i jiná osoba, což může ovlivnit dostupnost.

Abyste si zajistili nákup vybraných produktů, doporučujeme vám dokončit proces objednávky co nejdříve. Produkty budou rezervovány až po dokončení procesu platby.

Zabezpečení

Dodržujeme platné směrnice o ochraně osobních údajů a zákonná ustanovení. Údaje, které poskytnete, používáme výhradně za účelem zadání a vyřízení vaší objednávky a pro neustálé zlepšování našich služeb. Chceme zdůraznit, že vaše osobní údaje jsou v bezpečí a nikdy je nebudeme sdílet se třetími stranami. Základním a nejdůležitějším bezpečnostním opatřením je vaše heslo. Nezapomeňte, že to nikdy nemáte sdílet s jinými lidmi a ujistěte se, že to není příliš okaté.

Zabezpečení

Dodržujeme platné směrnice o ochraně osobních údajů a zákonná ustanovení. Údaje, které poskytnete, používáme výhradně za účelem zadání a vyřízení vaší objednávky a pro neustálé zlepšování našich služeb. Chceme zdůraznit, že vaše osobní údaje jsou v bezpečí a nikdy je nebudeme sdílet se třetími stranami. Základním a nejdůležitějším bezpečnostním opatřením je vaše heslo. Nezapomeňte, že to nikdy nemáte sdílet s jinými lidmi a ujistěte se, že to není příliš okaté.

Můžu si objednat zboží telefonicky?

Pokud máte jakékoli dotazy, obavy nebo se při objednávání přes webové stránky setkáte s potížemi, rádi vám pomůžeme! Náš tým je připraven zodpovědět všechny vaše dotazy a poskytnout potřebnou pomoc.

Musím mít v obchodě účet, abych mohl/a zadat objednávku?

Abyste si mohli zakoupit alkoholické výrobky z naší nabídky, musíte si zaregistrovat účet. V jiných případech to tak není nutné, ale vytvořením účtu získáte další výhody, jako například:

Sledovatelné zásilky: Mějte aktuální informace o poloze vašich objednávek.


Přidávání produktů do seznamu přání: Snadno si uložte své oblíbené produkty.

Možnost komentovat produkty: Vyjádřete svůj názor a pomozte ostatním zákazníkům s výběrem.

Zadejte svou dodací adresu jednou: To vám usnadní budoucí objednávání.

Doporučujeme vám používat tyto další funkce

Zkontrolujte informace o stavu objednávky

Moje objednávka

Nedoručený balíček

Je nám líto, že váš balíček nebyl doručen. Pokud se stav vaší zásilky nezměnil po dobu 2 pracovních dnů nebo vás kurýrní společnost nekontaktovala, dejte nám prosím vědět. Náš tým bude kontaktovat kurýrní společnost, aby problém ověřil. Garantujeme, že vás budeme průběžně informovat
o pokroku v řešení této situace.

Zrušení objednávky

Objednávku můžete zrušit nebo ji změnit před jejím odesláním.
které mají být implementovány. Stav vaší objednávky si můžete ověřit:

- přihlaste se ke svému uživatelskému účtu a přejděte do sekce „Objednávky“,

- kontaktujte naši zákaznickou linku během úředních hodin.

Proč jsem neobdržel(a) žádné informace o mé objednávce e-mailem?

Při objednávce prosím zkontrolujte, zda jste zadali správně svou e-mailovou adresu. Zkontrolujte si prosím také složku SPAM ve vaší e-mailové schránce – někdy se naše zprávy mohou dostat tam. Pokud je e-mailová adresa správná
a nedostanete od nás žádné zprávy, doporučujeme vám kontaktovat naši zákaznickou linku. Jsme k dispozici, abychom vám pomohli tuto situaci vyřešit.

Kde mohu získat informace o stavu mé objednávky?

Rádi bychom Vás informovali, že aktuální stav Vaší objednávky je pravidelně aktualizován a zasílán na Vámi uvedenou e-mailovou adresu. Zkontrolujte si prosím svou schránku, protože tam budou pravidelně aktualizovány veškeré změny vaší objednávky. Chcete-li si také ověřit aktuální stav objednávky, můžete se přihlásit ke svému uživatelskému účtu a přejít do sekce „Objednávky“.

Mohu objednávky sloučit?

V současné době je každá objednávka zpracovávána a odesílána zvlášť z logistických důvodů. Pokud však plánujete zadat další objednávku, kontaktujte nás prosím předem a my vám možná budeme moci nabídnout
Můžete nabídnout další řešení nebo pomoci optimalizovat proces přepravy.

Mohu přidat produkt k předchozí objednávce?

Je nám líto, ale není možné přidat produkt k předchozí objednávce. Pokud vaše objednávka ještě nebyla zpracována, doporučujeme vám ji zrušit a zadat novou objednávku s dalším produktem. Pokud potřebujete pomoc nebo další informace, kontaktujte prosím naši zákaznickou linku – rádi vám jakkoli pomůžeme.

Změna způsobu platby

Pokud potřebujete změnit způsob platby, kontaktujte prosím naše oddělení zákaznických služeb.
z následujících možností:

- prostřednictvím kontaktního formuláře,

- e-mailem: sklep@hapies.pl nebo telefonicky: 56 3002005 mezi 8:00 a 16:00 v pracovní dny.

Sledování objednávky

Svou zásilku můžete sledovat od okamžiku, kdy si ji vyzvedne kurýrní společnost. Obdržíte od nás e-mail s odkazem pro sledování, který vám umožní sledovat aktuální polohu vaší objednávky. Pokud potřebujete další informace o tom, jak sledovat svůj balík, neváhejte nás kontaktovat.
kontaktovat naši zákaznickou linku. Rádi vám pomůžeme!

Kdy obdržím svou objednávku?

V 99 % případů jsou objednávky doručeny následující pracovní den. Balíček by měl dorazit nejpozději
do 48 hodin. Je však třeba poznamenat, že některé produkty mohou mít delší dodací lhůtu, o čemž vás informujeme na stránce produktu. V případě jakýchkoli neočekávaných zpoždění nás prosím kontaktujte
s naším zákaznickým servisem, abychom mohli sledovat stav vaší zásilky.

Mohu upravit svou objednávku?

Změny objednávky jsou možné pouze do doby, než je odeslána k provedení. Pokud již byla vaše objednávka zpracována, kontaktujte prosím náš zákaznický servis, abychom zjistili, zda je možné provést nějaké změny nebo dodatečnou pomoc.

Mohu zaslat opravy přes SMS?

Je nám líto, ale náš telefonní systém nepodporuje SMS. Pro provedení jakýchkoli oprav použijte prosím níže uvedené možnosti:
- odpověď na e-mail s potvrzením objednávky,
- vyplňte kontaktní formulář na webových stránkách,
- kontaktujte nás telefonicky během otevírací doby zákaznického servisu.

Pomocí výše uvedených metod budeme schopni rychle a efektivně řešit vaše návrhy.
a provést jakékoli změny.

Zkontrolujte informace o svých adresách, heslech a souhlasech

Můj účet

Jak mohu smazat svůj účet?

Chcete-li smazat svůj účet, vyberte jednu z následujících možností:

- kontaktujte oddělení zákaznických služeb e-mailem: sklep@hapies.pl nebo telefonicky:
tel. 563002005 od 8:00 do 16:00 ve všední dny.

- použijte kontaktní formulář dostupný na našich webových stránkách

Kdo je správcem mých údajů?

Správcem vašich osobních údajů je společnost DANHOSS Drążkowski Sp.K. se sídlem na ul. Biskupia 14, 86-200 Chełmno, NIP: 875-155-67-88.

V případě jakýchkoli dotazů kontaktujte prosím naše oddělení zákaznických služeb e-mailem na adrese sklep@hapies.pl nebo telefonicky na čísle 56 300 2005 mezi 8:00 a 16:00. v pracovní dny.

Jak se přihlásit k odběru newsletteru?

K odběru našeho newsletteru se můžete přihlásit zadáním své e-mailové adresy na hlavní stránce našeho obchodu, v patičce, při zadávání objednávky.

Jak provedu změny ve své objednávce?

Chcete-li provést změny ve své objednávce, použijte prosím jednu z následujících možností:

- kontaktujte oddělení zákaznických služeb e-mailem: sklep@hapies.pl nebo telefonicky: 563002005 mezi 8:00 a 16:00. v pracovní dny,

- do předmětu zprávy uveďte číslo objednávky a přesně popište, jaké změny byste chtěli provést.

Nezapomeňte, že změny můžeme provést pouze před zpracováním vaší objednávky.

Proč se vyplatí registrovat se na webových stránkách při nakupování?

Registrace na našich webových stránkách přináší mnoho výhod:

- sledování objednávek - můžete neustále kontrolovat stav vaší objednávky,

- rychlejší nakupování: dodací adresu zadáte pouze jednou, což urychluje proces nákupu,

- názory a komentáře: můžete přidávat komentáře k produktům a názory na obchod,

- schránka: můžete přidávat produkty do schránky, abyste se k nim později snadno vrátili,

- historie objednávek: přístup k historii objednávek usnadňuje sledování předchozích nákupů,

- reklamace a vrácení zboží: registrace usnadňuje proces vyřizování reklamací nebo vrácení zboží.

V případě dalších dotazů nebo potřeby pomoci kontaktujte prosím naše oddělení zákaznických služeb e-mailem na adrese sklep@hapies.pl nebo telefonicky na čísle 56 300 2005 mezi 8:00 a 16:00. v pracovní dny.“

Podívejte se na nejčastější otázky týkající se našich produktů

Produkty

Rozměry produktu

Rozměry produktu naleznete v podrobném popisu na našich webových stránkách

Mohu si zakoupit jednu vybranou položku ze sady?

Bohužel v tuto chvíli nenabízíme možnost zakoupení jednotlivých položek ze sady. Některé produkty se prodávají pouze v kompletních sadách.

Mohou se vyskytnout rozdíly v barvách produktů prezentovaných na webových stránkách obchodu?

Snažíme se zajistit co nejpřesnější barevnou reprodukci produktů na našich webových stránkách. Mějte však na paměti, že při fotografování produktů se mohou vyskytnout barevné rozdíly v důsledku individuálního nastavení monitoru a osvětlení. Snažíme se prezentovat barvy co nejblíže realitě, ale dokonalá reprodukce není vždy možná. Pokud máte jakékoli dotazy ohledně barev konkrétního produktu, rádi vám poskytneme doplňující informace, které vám pomohou s rozhodováním.

Produkt, který nemáme v našem sortimentu

Pokud hledáte produkt, který momentálně není v našem sortimentu, kontaktujte nás.
s námi pomocí kontaktního formuláře nebo telefonicky. Ověříme dostupnost tohoto produktu
od našich dodavatelů a my se ho pokusíme pro vás dovézt. Jsme připraveni vám pomoci a informovat vás

o dostupnosti a předpokládané dodací lhůtě tohoto produktu.

Produkt, o který jsem měl/a zájem, zmizel z webových stránek obchodu, co mám dělat?

Pokud produkt, o který jste měli zájem, zmizel z webových stránek obchodu, jedná se o neobvyklou situaci, protože se snažíme udržet naši nabídku na 100 %. Někdy se však stává, že některé produkty mohou být dočasně nedostupné skladem nebo byly z různých důvodů vyloučeny z prodeje. Doporučujeme vám kontaktovat nás pomocí formuláře, který je k dispozici v záložce „Kontakt“. Rádi vám poskytneme více informací o dostupnosti tohoto produktu nebo vám pomůžeme najít podobnou alternativu, která splňuje vaše očekávání.

Dostupnost většího množství

Pokud máte zájem o větší množství našich produktů a zvažujete velkoobchodní objednávku, doporučujeme vám kontaktovat nás prostřednictvím formuláře dostupného v záložce „Kontakt“. Rádi s vámi probereme
s vaší dostupností a my vám poskytneme speciální podmínky pro vaši velkoobchodní objednávku. Těšíme se na vaši zprávu a jsme připraveni zodpovědět všechny vaše otázky.

Je možné dárkově zabalit mou objednávku?

V našem obchodě nabízíme možnost dárkového balení vybraných produktů. Pokud zvolíte tuto možnost, bude vámi vybraná položka pečlivě umístěna v krásné dárkové krabičce, bez standardního ochranného obalu. Chcete-li tuto službu používat, stačí zaškrtnout příslušné políčko
na kartě produktu nebo v nákupním košíku před zaplacením objednávky. Náš tým se postará o esteticky zabalení vaší objednávky a doručení dárku připraveného k darování. Pokud máte jakékoli dotazy nebo potřebujete doplňující informace, jsme vám k dispozici.

Další verze produktu

Rádi bychom zdůraznili, že nabídka našeho obchodu se skládá pouze z produktů aktuálně dostupných k prodeji, které jsou prezentovány na webových stránkách. Nemáme žádné jiné verze produktů než ty, které jsou aktuálně nabízeny.
v našem sortimentu. Náš obchod pravidelně aktualizuje dostupné produkty, aby vám mohl nabídnout nejnovější nabídky. Pokud máte jakékoli dotazy ohledně konkrétních verzí produktů nebo potřebujete doplňující informace, jsme připraveni vám na ně odpovědět.

Kde najdu informace o produktu?

Na stránce produktu naleznete všechny důležité informace týkající se nabízeného produktu. Pokud vám chybí nějaké konkrétní údaje nebo doplňující informace, kontaktujte prosím zákaznický servis, jsme připraveni vám pomoci a poskytnout vám potřebné informace.

Najděte informace potřebné k podání reklamace nebo vrácení produktů

Vrácení zboží a reklamace

Sekce ve vývoji

Zjistěte, jak shromažďujeme názory na produkty a náš obchod

Recenze produktů

Sekce ve vývoji

Kontaktní formulář

* Povinná pole